DIXITAL

Impulsamos marcas a través de servizos dixitais transversais para xerar impacto

Solucións dixitais transversais para innovar e conectar. Partimos das tendencias, medimos os resultados.

Desde a área de Márketing Dixital traballamos para ofrecer e desenvolver unha estratexia en liña completa e innovadora para cada tipo de negocio, utilizando as canles máis adecuadas para chegar ao público obxectivo e medindo as accións en tempo real para conseguir os mellores resultados.

SERVIZOS

Análise de tendencias como punto de partida para o desenvolvemento dunha estratexia de innovación.

A competitividade das empresas depende da súa capacidade de innovación, conceptualización e comunicación, baseada nas tendencias de evolución do mercado.

BENCHMARKING

COOLHUNTING

Análise estratéxica profunda das mellores prácticas levadas a cabo por empresas do mesmo segmento ou sector.

Investigación de tendencias a partir da captación de sinais do que virá cando aínda empezan a enxergarse, para axudarlles ás empresas e aos profesionais a adaptarse a estas e poder así ser máis competitivos para innovar no mercado.

SEO/SEM

Estratexias de posicionamento en buscadores, tanto de forma orgánica como de pagamento para mellorar a visibilidade dun sitio web e aumentar o tráfico cualificado.

SEO: Posionamento orgánico

  • Auditoría SEO
  • Consultoría SEO para o desenvolvemento de novas webs
  • SEO Local
  • SEO internacional
  • Link management

SEM: Posicionamento de pagamento

  • Xestión integral Google Ads:
    • Rede de busca
    • Display
    • Discovery
    • Youtube
  • Remarketing
  • Programática

SOCIAL MEDIA

Creación e optimización de contidos en redes sociais para dar a coñecer os nosos produtos e/ou servizos e crear engagement cos nosos seguidores. As diferentes redes sociais están xa posicionadas como canles clave para posicionarnos na mente do noso público obxectivo e é importante ofrecerlle contidos de calidade, xa sexa de forma orgánica ou de pagamento.

SMO: Social Media Optimization

  • Estratexia e plan de contido para diferentes redes sociais
  • Community Management
  • Xestión presenza marca en medios sociais

SMM: Social Media Marketing (Paid)

Estratexia e xestión de:

  • Facebook e Instagram Ads
  • Linkedin Ads
  • Tik Tok Ads

EMAIL MARKETING

Envío de correos electrónicos, puntuais e periódicos, a unha base de datos para coñecer mellor os seus intereses, convertelos en clientes, aumentar a recorrencia e, en definitiva, desenvolver a confianza que poidan ter cara aos nosos produtos ou servizos.

CAPTACIÓN

  • Estratexia de captación de leads
  • Segmentación

NEWSLETTER

  • Inboud content
  • Novidades e noticias
  • Contidos corporativos
  • Promocións e ofertas
  • Upselling/ Crosselling

EMAIL AUTOMATION

  • Benvida tras rexistro
  • Emails transaccionais (grazas pola súa compra, cestas abandonadas)
  • Datas destacadas (aniversario, aniversario de compra)
  • Recovery: estratexia de email márketing para recuperar leads que levan un tempo sen interactuar connosco

UX/UI

Deseño centrado no usuario mediante investigación e uso de datos reais para realizar deseños que cumpran coas necesidades dos usuarios e os obxectivos do cliente.

A nosa metodoloxía é multidireccional e cíclica, cambiando dunha fase a outra dependendo dos resultados e validacións que obtemos ao longo do proceso.

INVESTIGACIÓN

  • Análise heurística
  • Benchmarking e análise de tendencias
  • Enquisas e entrevistas

DEFINICIÓN

  • User Persoas
  • User Journeys
  • Arquitectura da información
  • Wireframes
  • Testing

DESEÑO

  • Mockup final
  • Moodboard
  • Design Kit
  • Prototipo e User flow

ACCESIBILIDADE WEB

A accesibilidade web é unha forma de deseñar sitios web, ferramentas e tecnoloxías para que todos, incluídas as persoas con discapacidade, poidan usalos coa maior facilidade posible.

SERVIZOS

  • Accesibilidade Web
  • Auditoría de accesibilidade web
  • Consultoría de accesibilidade para o desenvolvemento de novas webs
  • Optimización de accesibilidade web

NORMATIVA

En España debemos cumprir co Real decreto 1112/2018 sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público e a Directiva europea 2016/2102, que establece que, a partir de 2025, non se poderán introducir no mercado europeo produtos non accesibles.

ANALÍTICA E REPORT

Tan importante é ter unha estratexia e desenvolver as súas diferentes accións como medir os resultados que nos dan para saber cales temos que optimizar e as que funcionan mellor para cada produto ou servizo, así como tipo de usuario. Configuración de ferramentas de medición.

SERVIZOS

  • Analítica web
  • Auditoría de analítica web
  • Consultoría de analítica para o desenvolvemento de novas webs
  • Optimización de analítica web
  • Analítica SEM, SEO, SMM
  • Construción de informes con resultados e análise

TECNOLOXÍAS

  • Analítica web
  • Auditoría de analítica web
  • Consultoría de analítica para o desenvolvemento de novas webs
  • Optimización de analítica web
  • Analítica SEM, SEO, SMM
  • Construción de informes con resultados e análise