Solucións dixitais transversais para innovar e conectar. Partimos das tendencias, medimos os resultados.
Desde a área de Márketing Dixital traballamos para ofrecer e desenvolver unha estratexia en liña completa e innovadora para cada tipo de negocio, utilizando as canles máis adecuadas para chegar ao público obxectivo e medindo as accións en tempo real para conseguir os mellores resultados.
Análise de tendencias como punto de partida para o desenvolvemento dunha estratexia de innovación.
A competitividade das empresas depende da súa capacidade de innovación, conceptualización e comunicación, baseada nas tendencias de evolución do mercado.
BENCHMARKING
COOLHUNTING
Análise estratéxica profunda das mellores prácticas levadas a cabo por empresas do mesmo segmento ou sector.
Investigación de tendencias a partir da captación de sinais do que virá cando aínda empezan a enxergarse, para axudarlles ás empresas e aos profesionais a adaptarse a estas e poder así ser máis competitivos para innovar no mercado.
Estratexias de posicionamento en buscadores, tanto de forma orgánica como de pagamento para mellorar a visibilidade dun sitio web e aumentar o tráfico cualificado.
SEO: Posionamento orgánico
- Auditoría SEO
- Consultoría SEO para o desenvolvemento de novas webs
- SEO Local
- SEO internacional
- Link management
SEM: Posicionamento de pagamento
- Xestión integral Google Ads:
- Rede de busca
- Display
- Discovery
- Youtube
- Remarketing
- Programática
Creación e optimización de contidos en redes sociais para dar a coñecer os nosos produtos e/ou servizos e crear engagement cos nosos seguidores. As diferentes redes sociais están xa posicionadas como canles clave para posicionarnos na mente do noso público obxectivo e é importante ofrecerlle contidos de calidade, xa sexa de forma orgánica ou de pagamento.
SMO: Social Media Optimization
- Estratexia e plan de contido para diferentes redes sociais
- Community Management
- Xestión presenza marca en medios sociais
SMM: Social Media Marketing (Paid)
Estratexia e xestión de:
- Facebook e Instagram Ads
- Linkedin Ads
- Tik Tok Ads
Envío de correos electrónicos, puntuais e periódicos, a unha base de datos para coñecer mellor os seus intereses, convertelos en clientes, aumentar a recorrencia e, en definitiva, desenvolver a confianza que poidan ter cara aos nosos produtos ou servizos.
CAPTACIÓN
- Estratexia de captación de leads
- Segmentación
NEWSLETTER
- Inboud content
- Novidades e noticias
- Contidos corporativos
- Promocións e ofertas
- Upselling/ Crosselling
EMAIL AUTOMATION
- Benvida tras rexistro
- Emails transaccionais (grazas pola súa compra, cestas abandonadas)
- Datas destacadas (aniversario, aniversario de compra)
- Recovery: estratexia de email márketing para recuperar leads que levan un tempo sen interactuar connosco
Deseño centrado no usuario mediante investigación e uso de datos reais para realizar deseños que cumpran coas necesidades dos usuarios e os obxectivos do cliente.
A nosa metodoloxía é multidireccional e cíclica, cambiando dunha fase a outra dependendo dos resultados e validacións que obtemos ao longo do proceso.
INVESTIGACIÓN
- Análise heurística
- Benchmarking e análise de tendencias
- Enquisas e entrevistas
DEFINICIÓN
- User Persoas
- User Journeys
- Arquitectura da información
- Wireframes
- Testing
DESEÑO
- Mockup final
- Moodboard
- Design Kit
- Prototipo e User flow
A accesibilidade web é unha forma de deseñar sitios web, ferramentas e tecnoloxías para que todos, incluídas as persoas con discapacidade, poidan usalos coa maior facilidade posible.
SERVIZOS
- Accesibilidade Web
- Auditoría de accesibilidade web
- Consultoría de accesibilidade para o desenvolvemento de novas webs
- Optimización de accesibilidade web
NORMATIVA
En España debemos cumprir co Real decreto 1112/2018 sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público e a Directiva europea 2016/2102, que establece que, a partir de 2025, non se poderán introducir no mercado europeo produtos non accesibles.
Tan importante é ter unha estratexia e desenvolver as súas diferentes accións como medir os resultados que nos dan para saber cales temos que optimizar e as que funcionan mellor para cada produto ou servizo, así como tipo de usuario. Configuración de ferramentas de medición.
SERVIZOS
- Analítica web
- Auditoría de analítica web
- Consultoría de analítica para o desenvolvemento de novas webs
- Optimización de analítica web
- Analítica SEM, SEO, SMM
- Construción de informes con resultados e análise
TECNOLOXÍAS
- Analítica web
- Auditoría de analítica web
- Consultoría de analítica para o desenvolvemento de novas webs
- Optimización de analítica web
- Analítica SEM, SEO, SMM
- Construción de informes con resultados e análise